Sunday, May 30, 2010

Peluang Kerjaya Sebagai Perunding Profesional Mawarith

Wasiyyah Shoppe sedang di dalam proses untuk mencari, melatih dan membentuk 2000 orang Perunding Profesional Mawarith bagi membantu umat Islam di Malaysia merancang dan mengurus harta pusaka mereka mengikut Kaedah Syariah. Melalui program ini, kami akan memberi latihan intensif kepada Perunding untuk menguasai ilmu-ilmu berkaitan pewarisan harta orang Islam seperti Hukum Faraid, Hibah, Wasiat, Harta Sepencarian dan Amanah. Selepas selesai latihan, mereka akan didedahkan dengan FORMULA PENDAPATAN 5 ANGKA sebulan. Formula ini jika dituruti dengan disiplin tinggi, telah terbukti mampu memberikan pendapatan sehingga RM 10 ribu sebulan kepada Perunding. Perniagaan ini boleh dibuat sama ada secara sepenuh masa atau sambilan.
Promosi pendaftaran untuk program ini hanyalah RM 200 sahaja sehingga 30hb Jun. Mulai 1hb Julai, fi pendaftarannya ialah RM 500. Jadi jika berminat sila hubungi Azrul di talian 03-62509573 untuk maklumat lanjut.
Potensi perniagaan ini sebenarnya amat besar sekali sehinggakan orang bukan Islampun berebut-rebut ingin menceburinya. Selagi ada bayi dilahirkan, selagi ada ada orang mati, selagi itulah perkhidmatan Wasiyyah Shoppe diperlukan. Jadi tepuk dada tanya iman, mahukah kita menjadi individu yang menyumbang kepada ummah kita dari sudut perancangan harta secara Syariah ini ???????